HTML

hattrickmania

Címkék

Friss topikok

2008.08.09. 16:52 kissherceg

Interjú a vzsottal

Rögtön térjünk is a lényegre: A barnát, a szőkét, vagy a feketét favorizálod, ami az ellenkező nemet illeti?

Megfogtál. Megvan az, ami az legmagasabb prioritást élvezi. Mellesleg nem a szín számít, úgyhogy nem tudok dönteni. Eddig a barna jött be leginkább.

Akkor térjünk át a szakmai részre: A rövidet, a sört, vagy a bort kedveled jobban?

Láttátok a fórumon is párszor, hogy ezt a kérdéskört alaposan mérlegeltem. Minden variációt kipróbáltam. A válaszom itt is határozottan talán. Talán a Bor - Rövid - Sör sorrend a leghatékoyabb. Ha választani kell, hangulatfüggő, de többnyire bor.

Melyik a kedvenc söröd?

Edelweiss, de határozottan rosszat tett velem az egyetem. Mostmár a "mindegy, csak hideg legyen" elvet képviselem.

Meddig juthatunk el az u-20 VB-n?

Amíg ki nem esünk :) Komolyra fordítva, a Belgium elleni papírformát felrúgó győzelem után nem merek semmit sem mondani. A második kör elvileg borítékolható, ha sikerülne magas csapatszellemmel elérni, és szerencsés sorsolásunk lesz, akkor elképzelhető a harmadik kör is. Ennél tovább nem hinném, de meg fogjuk próbálni!

Szerinted melyik feladat fontosabb az u-20 számára: 1. Érmet nyerjünk a csapattal, vagy 2. A nagycsapat sikeressége érdekében minnél jobb alapanyag előállítása, így például egy a felnőtt válogatott számára később hasznosabb srác játszatása egy monoskilles, de u-20 szinten hasznosabb játékos rovására.

Szerintem a kettő nem üti egymást. A felnőtt válogatottra esélyesek edzése is úgy kezdődik optimális esetben, hogy 21-24 éves koráig a főskill. A tapasztalatot a nagyoknál hamar behozhatja, ha tényleg esélyes, így az sem igazán mérvadó különbség.

Mi a fő motivációd a csapat irányításánál?

Nem értem a kérdést... Miért vagyok szövkap? Miért csinálom? Miért szeretem csinálni? Az emberek miatt, a gratulációk, a tulajok, mind-mind jó. Jó, ahogy egy közösség követi az egészet, ahogy a válogatott mellett is egy célért, homlokegyenest különböző emberek együtt küzdenek. Ez jó! Főleg, ha sikerek vannak.

Indulsz -e a következő u-20 választáson is?

Nem tudom. Szívem csücske az a generáció, nagyon szeretem, de a stábbal együtt hoztuk össze. A munka nehezét ők csinálták. És mivel tudom, hogy exeaxe és kissherceg is indulni fognak és mindketten remek kapitányok lennének, így most sokkal inkább hajlok arra, hogy nekik is meglegyen a lehetőségük kipróbálni ezt a szerepkört.

A későbbiekben lennél -e a felnőtt válogatott kapitánya?

Mielőtt U20 szövkap lettem DonDef mellett "tanultam" a gyakorlati feladatait. Ebből kifolyólag tisztában vagyok a különbségekkel. Az egy más típusú kihívás, de érdekelne. Most úgy gondolom, fogjátok még a nevem látni a [Választás] előtagnál a fórumtémák között :)

Ciklusod lejárta után vállalnád -e az általad irányított csapat további "menedzselését" a felnőtt válogatottságig?

Amennyiben nem húzná keresztül az életpályások és a figyelők munkáját, igen. Eszest például horror áron meg is vettem :) Sok kereten kívüli is van viszont, akikkel továbbra is a posztonként figyelőknek kell foglalkozni, mert u20-ra nem, de válogatottra esélyesek. Ez a rendszer jól működik, nem akarok belezavarni. Természetesen, a igény lesz, segítek, amiben tudok.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hattrickmania.blog.hu/api/trackback/id/tr91608248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása