HTML

hattrickmania

Címkék

Friss topikok

2009.01.03. 22:34 covy

II. fejezet: a nagyon korán kezdők

Lassacskán tehát el is kezdtek szállingózni a sikeréhes magyar menedzserek. Akkoriban persze még nem volt se magyar GM, se Mod. Így GM-George feladata volt a magyar felhasználók problémáival való foglalkozás. És akkor lássuk, kik is voltak a főszereplők eleinte, érkezési sorrendben:

Jimbo, az örökké elégedetlen, mindig peches júzer prototípusa, aki általában türelmetlen is, és akinél valami bug folytán sosincs edzés (AVS, II.2)

Bejelentkeztem Én is. Jó hosszú ez a 4 nap. Mit tökölnek addig???
Franc:-((( Küldhetnék már azt a szaros password-öt....
Még mindig nem értem, hogy mi tart ennyi ideig. Más fantasyban postafordultával kaptam a jelszavamat (ha volt egyáltalán)...
Ha megvan a csapatom küldenek levelet vagy nézzek fel minden nap?

 DonnieBrasco, az első női játékos tulajdonosa (Papírforma SC, II.2)

Jelentkeztem, izgatottan várom a fejleményeket.
Annak idején sokan nyomtuk a www.internetfootball.com-ot, de nem tom mi lett vele, már más van az webcímén... Azzal az volt a baj hogy tuti random dolgokat produkált. Aztán szerintem be is csődölt, de mindegy mert amúgy sem vettük elég komolyan.
Remélem ez sokkal jobb (annak tűnik!)
Télleg sok a 3-4 nap, főleg hogy most hétvége van közben...
ÓÓÓ yes, Megalakult hát a Papírforma FC ismét :) Reméljük ezúttal sikeresebb lesz és hosszabb jövőt ér meg, mint anno az internetfootball.com-on !
Nekem egy generált 1:0-ás győzelmem van, a II.2-ben már csak 3 gépi ellenfél van a 8 csapatból...remélem mielőbb egy se marad. Sajnos a csapatomból kimaradtak a középpályások, van 3 atom jó csatárom meg 5 szintén nyerő védőm, de se egy winger, se egy épkézláb középpályás. Neki is álltam böngészni a piacokat, a 70 milla hamar elfogy így :) egy magyar kollegától is bejelentkeztem egy manusra.
Nade ! A tréninget nem értem. Egyes játékosokat nem lehet külön menedzselni ?? Az lenne az igazi. Ha a tréninget "winger"re állítottam be, az azt jelenti, hogy az egész csapat egységesen gyakorolgatja a beívelős taktikákat VAGY pedig azt hogy az összes játékos "winger" tulajdonsága fog nőni ? Ez utóbii elég nagy gyökérség lenne...

 ATi (Smelly Feet FC, III.5)

juhu
megkaptam én is csak kát hogy nem érem el a game oldalát...
juhu, megvan a csapatom!
üdvözöljétek a Smelly Feet FC-t a III.5-ös ligában
elkezdtem ismerkedni a játékkal, de nem találom, hogy hol lehet a formációt beállítani?

Aranylábú Gyerekek, a supportert mindenkinek befizető (Aranylábú Gyerekek, II.3)

Sziasztok!
Én is csináltam csapatot, ma kaptam meg. A II.3-ban vagyok, és a bajnokságban van egy generált döntetlenem. még ismerkedem a lehetőségekkel, a HAM nekem vmiért nem éri el a hálózatot.
majd még jelentkezem, ha lesznek már tapasztalataim/kérdéseim.

Zolaa, a hűséges II.4-es (Mogul FC, II.4)

Udv Sracok!

En most regeltem, remelem hamarosan csatlakozhatom a magyar ligaban, mutassuk meg, hogy a mienk a legjobb :))
nah vegre enis megkaptam a csapatomat, II/4-ben vagyok, egy generalt dontetlenem van...

most elkezdek ismerkedni vele, aszem eltart egy darabig... mondjuk kapasbol azt megirhatnatok, hogy hol kell szavazni, legalabb ez legyen meg gyorsan...

 Covyy, aki fogalmam sincs kicsoda, de olyan ismerős a neve (Hali, II.4)

Üdv!én is ma kaptam meg a csapatomat!pár hete már ismerkedem a gémmel az angol ligában,de szerintem most már csak a magyarral fogok foglalkozni,most h már ilyen is van!szoval kire kéne szavaznom?:)

The_Evil, a brazil Vidi-szurkoló (Vidi-henger, III.3)

Udv mindenkinek!

hala a topicnak ma en is regisztraltam magam, remelem meg beferek valahogy a masodik ligaba, bar 9-en vannak elottem a varolistan (vagy hatan, nem emlekszem). Csapatom a Videoton, username meg ami itt is.

A szovkap valaztasnal mindenkepp a topiknyitora fogok szavazni :) Bar lehet hogy egy tapasztalt kulfoldivel ujra regi lenne a mgyar foci? ;))
Utana remelem mindig a legeredmenyesebb csapat edzoje kap lehetoseget a szovkapsagra.

Nagy kar hogy nincsenek nemzetkozi klubkupak!
Megkaptam a csapatomat (Vidi-henger, ugy fest van egy legiosom is, Adolf von Satzger :)
Sajnos 2 meccs, 1 pont eddig, 2-6os golkulonbseg :(

donpedro24, a szintén rutinnal érkező, első U20-as szövkap (Ficanka Fc, III.4)

Üdv srácok! Végre valaki felsötétített, hogy itt is van Hattrick-fórum! Remélem nem zavarom a köreiteket.

Végigolvastam az összes eddigi hozzászólást, amelyek alapján azt kell mondanom: kratwuk, csak gratulálni tudok, te vagy az új kapitány! Igaz ezt korábban is sejtettem, de a csalfa remény... :))) Ugye megérted.

Most viszont már be kell lássam esélyem se volt ellened, így ha esetleg enyém lesz az U20-as poszt, hát az is olyan lesz nekem, mint a megváltó baráti ölelése.

Itt ígérem, hogy az összes új ország ificsapatát megpróbálom legyőzni, kis szerencsével az ifi VB sem elérhetetlen.

Egyelőre ennyit akartam mondani, ja és azt, hogy HAJRÁ MAGYAROK!!
:))))

Keyness, aki művészi szintre emelte a panaszkodást (Vasas SC, II.2)

Mondjuk én sem értem, hogy nyertem meg ezt a meccset ilyen simán.
A csapatok:

AVS
Midfield: wretched
Right Side Defence: passable
Central Defence: passable
Left Side Defence: inadequate
Right Side Attack: excellent
Central Attack: inadequate
Left Side Attack: solid

VASAS
Midfield: poor
Right Side Defence: inadequate
Central Defence: passable
Left Side Defence: inadequate
Right Side Attack: weak
Central Attack: passable
Left Side Attack: inadequate

_____
Szóval ez alapján inkább hazai győzelem. Franc se érti. a lényeg, hogy jók voltak a fiúk, bár én azért azt gondolom, hogy elég gyenge a csapat összességében (vagyis nagyon kevés "solid" vagy jobb érték van, az is set pieces meg stamina). Értékben is elég kevésnek tűnik.

Ja, és persze üdv mindenkinek.
Eddig tetszik a játék :))

 Icecap (Delta, III.1)

Sziasztok!
 

 

A forum hatására a múlt héten én is jelentkeztem, majd ezen a héten meg kaptam a csapatomat.

Ez a szerver átállás azonban mindent felforgatott. A HAM szerint General edzés mellett 20-ból 15 játékosnak nőtt az értéke, és volt ezek közül olyan, akinek 4millióval (13,4-ről 17,4-re) Elvileg csak formok változtak. De volt, akinek úgy is nőtt az értéke, hogy a form se nőtt, míg másnak az értéke nem változott, miközben javult a formája...

Nem értem...

terasz, a lelkes, a hangadó, a szervező (Fonyódligeti Egyesült Szupersztárok, III.2)

Teljes NOVICE vagyok,most igényeltem egy csapatot Kaposvár régióba, természetesen Magyraországra.
Segítenétek majd nekem?
Ez a program pl. mire jó?

Előre is köszi.
terasz
MEGVAN!! ITT A CSAPAT!
Nincs egy büdös játékosom sem, de
3 meccsből 3 győzelemmel 2. helyen állunk a III/2-ben!!

:))))))))))

LYEEEEEEE!!!!!

u.i.: Bake, itt mindenki user, nincs a ligában egy CPU se.. hm.
Vasas, Unicum, Havanna, UThenger, zegerszeg, mérkőzés győzt se, csepel és a FONYÓDLIEGTI 1SÜLT SZUPERCSAPAT alkotja a mi ligánkat!
Jó szurkolást, jó versengést!

terasz

dinam0, a menedzser (Dinamo Budapest, III.4)

Sziasztok

Tegnap sikeresen feljelentkeztem a hattrickre, már várom a csapatom, a Dinamo Budapestet.

Gratulálok a válogatott edzőknek.

Érdekes, hogy tegnap óta megduplázódott a hozzászólások száma a topicban (átment csetbe :) ), hiába a sok ideges edző kibeszéli a stresszt :)
Én is megkaptam a csapatom (pénteken rendeltem - gyorsak voltak), viszont 0 játékossal én is :)

3 meccsből 3 pont, a III.4-ben vagyok (Dinamo Budapest)

Ret1 (Ret, III.4)

Hát nem egy relaxáló játék ez, erre már rájöttem! Pedig még csak a csapatom várom! :)
Na de már csak 1 ember van előttem! :)
Még bele sem kezdtem, de már idegesítenek a svédek! :) Ki kellene valahogy cseszni velük!
(bár most egy szimpla, ici-pici csapatocskának is örülnék végre!

Ahogy a bejelentkező hozzászólásokból is kiderül, mindenki volt kezdő :) Továbbá ugye nem lehet megfeledkezni hORK és Dr.Feelgood jelenlétéről sem, kezdetben sok-sok kérdést megválaszoltak az újoncok legnagyobb örömére. Hopp, egy kicsit tán sok lett az idézet, de most így éreztem jónak. Akkoriban még a fórumozók jól ismerték nemcsak a saját, de többnyire a többiek csoportjainak az erőviszonyait is. Persze ez nem túl meglepő, hisz nem is volt még sok csoport és sok fórumozó. Szombat délutánonként közös izgulás volt, rengeteg hozzászólással. Meg persze szerdánként is, de ott nem volt túl sok érdekelt még az első szezonban. Eleinte úgy volt, hogy nem is lesz kupa az új országoknak az első szezonban, de végül mégis beindították, voltak azonban, akik véletlenszerűen, játék nélkül máris kiestek.

Folytatása következik....

4 komment

Címkék: história


A bejegyzés trackback címe:

https://hattrickmania.blog.hu/api/trackback/id/tr100856006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szpartak 2009.01.04. 01:02:13

remek összeállítás, köszi!

és akkor Ret1 utolsóként említett hozzászólása nyomán terasz már el is kezdte szervezni a stockholmba utazó terrorcsapatot?

The_Evil 2009.01.11. 19:07:41

A jimbo-s rész nagyon üt :))

Nagyon jó volt a hőskor, pontosan azok miatt, amit te is felsoroltál (mindenki ismerte majdnem az összes csoportot, és 3-4 sztárolt játékost egy rakás csapatból. Sőt, a HT-talik miatt csoportellenfeleit is személyesen.

Meg a szombati, meccs előtti HT-focik az Árpiban, folyamatos esélylatolgatásokkal stb.

Dr Keynes 2009.02.06. 10:12:22

A szombati foci azért kicsit később volt, de valóban nagyszerű időszak volt.
A panaszkodás csak nagyon kis részben fejezi ki a _keynesselés_ lényegét.

orkpower 2009.06.18. 23:45:54

óóó azok a "régi" szép idők

Katalin Renátó, ROFL
süti beállítások módosítása