HTML

hattrickmania

Címkék

Friss topikok

2007.08.10. 20:18 covy

discret, az új kapitány

Interjú az U20 válogatott újdonsült kapitányával.

hm: Régóta készültél a feladatra, vagy hirtelenjében döntötted el h indulsz a választáson?
Nem készültem rá, hirtelen jött ötlet mely biztatásra talált.

hm: A kevés jelölt miatt jött ez a hirtelen ötleted?
A kevés jelölt valóban motiváló tényező volt az indulásnál.

hm: Milyen eredményere számítottál előzetesen?
Azt gondoltam, hogy az első tízben lehetek, de győzelemre nem számítottam.

hm: Ha nem számítottál győzelemre, akkor miért indultál? Kit vártál győztesnek?
Szerettem volna kipróbálni milyen eredményt lehet elérni kevésbé ismerten. Győzelemre esélyesként egyértelműen Zombeczet vártam.

hm: Meglepett a kevés szavazó? Minek volt ez köszönhető szerinted?
Nyár van (volt) sokan nem voltak internet közelében (vagy csak szimplán nem érdeklődnek a válogatott iránt).

hm: Korábban milyen kapcsolatban voltál az U20 válogatottal?
Előző kapitányunknak segítettem az ellenfeleket feltérképezni, adatbázisban nem szereplő játékosokat kerestem.

hm: Körülbelül mennyi időt szánsz a válogatottra naponta?
Változó, de 1-2 óra között van.

hm: Mit szólsz a csoportunkhoz?
Tovább kell jutnunk, bár az alsó kalapokból kapott válogatottak tápos generációja bekavarhat a végeredménybe.

hm: Kiket tartasz a legnagyobb riválisainknak így egy forduló elteltével?
Venezuela a győzelmével egyértelműen jelezte, hogy nem mond le az aranygenerációs álmáról (azaz, hogy tovább menjen a csoportból), a görögök rejtőzködnek, holnap a fehéroroszok ellen fel kell fedniük a kártyáikat. Hármójuk nehezítik az útunkat.

hm: Mi a véleményed a hamarosan bevezetendő változásokról?
Várható volt, hogy valamit csinálni fognak, mert nagyon egysíkú lett a játék. Az erőnlétnél kérdés, hogy hogyan gondolják a befolyását a játékos teljesítményére (hasonlóan, mint a középpályásoknál? az úgy túl durva lenne).
A multiskillt én üdvözlöm, életszerűbb ha egy játékos nem egy képességből kimagasló a többiből meg kutyaütő. Kíváncsi vagyok, hogy a mostoha poszthoz (szélsővédő) hogyan nyúlnak hozzá.

hm: Szerinted lesz szükség multiskilles játékosokra az U20 csapatoknál is vagy ott azért ez nem lesz jellemző?
U20 szinten inkább kiegészítő skillekről beszélhetünk továbbra is, az edzés lassúlásával szinte kivitelezhetetlennek is tűnik egy rendes multiskilles játékos kiedzése u20 szinten.

hm: Az első nehéz meccsnek köszönhetően nem nagyon tudtunk lehetőséget adni 19 éveseknek a csapatban, mennyire tervezed a későbbiekben 19 évesek xpvel való erősítését?
Jelenleg két "ifi" van a keretben (ha Dévényi felgyógyul háromra nő a ez a szám), hazai AO-s meccseken beférhetnek és remélem hamarosan leszünk olyan helyzetben, hogy többen is beférjenek (1 kapus, 1 védő, 1 kp, 1-2 csatár)

hm: Játszol más menedzserjátékokkal is?
Széles a tárház, sok mindent kipróbáltam (sokker, freekick, ehockey, cyclingforfun), jelenleg a pmanager és a HT.

hm: Úgy emlékszem a kampányodban sokat nem írtál a HT-n kívüli életedről. Mivel foglalkozol amikor nem a csapatokat irányítgatod?
Nem tartottam fontosnak hiszen nem a való életben lévő dolgaimra kíváncsiak a managerek. Nős vagyok, 36 éves, két fiú apja. Szeretem a sportot (foci, hoki, amerikai foci) amikor jut rá idő megnézem az ilyen típusú közvetítéseket. Foglalkozásomra nézve kereskedő vagyok egy zenével foglalkozó cégnél.

hm: Mit szól a családod a hóbortodhoz, no meg most a kapitánysághoz?
A nagyobbik fiam szintén játszik (FC Baglyok a csapata, csmate nick) a kisebbiket nem igazán foglalkoztatja (ja a koruk 10 és 7) a feleségem pedig már megbékélt ezzel a hóborttal. Mondjuk a kapitányság kicsit bekavart az időbeosztásba, szerencsémre a munkám megengedi a napközbeni internet hozzáférést így próbálok keveset "hazahozni" a kapitányi munkákból.

hm: Miért discret a neved? Ráadásul korábban indiscret is volt ha jól emléxem, mitől ez a nagy fordulat?
A discret abból adódik, hogy lassan 15 éve a zenével dolgozom és ugye hol teremnek a zenék, hát persze, hogy DISCRÉTEN. A másik nick (iNdiscreT) akkor keletkezett átmenetileg amikor egy volt felhasználó sportot űzött mások lockolásából, amikor ez befejeződött, visszatértem az eredetihez.

hm: Kösz az interjút, sok sikert a csapat élén!

1 komment

Címkék: interjú u20


A bejegyzés trackback címe:

https://hattrickmania.blog.hu/api/trackback/id/tr5137133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gerbillus 2007.08.15. 10:55:42

ez a DISCRÉT nagyon LOL! :)
süti beállítások módosítása